marți, august 25, 2015

About me





          Lucrez de ceva timp la aceasta categorie pentru ca mereu ma intrebam ce sa scriu despre mine? Asa ca incep sa ma prezint si va povestesc ce cred eu ca v-ar interesa, iar daca aveti si alte curiozitati nu ezitati sa mi le adresati! Incep ca in clasa 1 cu "ma numesc..." haha:)). Ma numesc Trif Salomeea Alexandra si insist sa imi spuneti "Meea"- asa imi spun prietenii si este si mai usor de retinut, nu? Mi-am descoperit pasiunea pentru gatit inca de cand eram copil si ma jucam in curte oooree intregi "de-a gatitul". Meniul meu de pe atunci era cam asa: nisip amestecat cu apa (piure de cartofi), apa cu pietre mici (ciorba de cartofi), noroi invelit in frunze de vita de vie (sarmale), nisip cu o piatra mare langa (orez cu carne) etc. De atunci meniul s-a schimbat si a devenit comestibil haha:)). Imi place foarte mult sa gatesc si tot ceea ce veti gasi pe blogul meu este facut din pasiune si cu multa multa dragoste! Intotdeauna am visat la un blog, iar blogul care mi-a fost model este Can'tboilanegg despre care am sa va povestesc intr-o postare  in care prezint una  dintre cele mai bune prajituri gasite pe acest minunat blog.
          Desi sunt o fire nerabdatoare de fel, tin sa va anunt ca in bucatarie am o rabdare de socheaza pe toata lumea haha:)). Imi doresc ca blogul meu sa ajute fiecare persoana interesata de gatit, fie o persoana care stie doar sa fiarba oua, fie chiar, de ce nu, o persoana care face torturi de vis!
         Sper sa va simtiti ca acasa aici pe blogul meu, sa incercati cu incredere retetele mele (iar daca aveti nelamuriri in legatura cu ele spuneti-mi) si sa fiti alaturi de mine citindu-mi micile povestioare de la inceputul fiecarei retete!


                                            Enjoy my blog!

10 comentarii:

  1. Sidonia Toncean7:20 p.m.

    Ohooooo ce surpriza placuta !Un inger de fata !
    Te tzuc cu mare drag..

    RăspundețiȘtergere
  2. Rodica1:29 p.m.

    Cat esti de frumoasa!Ca o papusa.Mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. O bucatareasa frumoasa si talentata! Sa ajungi atat de departe cat de mult iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am descoperit blogul recent si ma bucur pana la cer si inapo!!!Imi place foarte mult ceea ce faci si eu de obiciei nu am incredere in retetele de pe net dar am incercat cateva de ale tale si mi-au iesit tare bune!!Esti foarte frumoasa si foarte tanara!!Ma bucur sa te vad si la fata!!
    Sper ca nu te-am stresat dar chiar imi doresc sa postezi retete mai des dar stiu ca timpul nu iti permite intotdeauna!!O zi frumoasa iti doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww multumesc din suflet ❤ Incerc sa postez cat de des pot! Multumesc pentru aprecieri si iti doresc o zi frumoasa la fel ca si sufletul tau ❤ pupici

      Ștergere

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts