luni, august 15, 2016

6 mici secrete din bucatarie


          Dragele mele, stiu ca suntetti muulte care inca nu intelegeti rostul gatitului sau sunteti pe cale sa il intelegeti (promit sa va ajut in acest caz) , de aceea incerc sa postez retete cat se poate de simple si detaliate pentru ca voi sa nu va mai temeti de gatit! Astazi insa nu stam la povesti, doar va prezint  6 mici secrete din bucatarie, testate si dedicate in special celor noi in bucatarie!
-KSSS




         1. Apa fiarta nu va mai iesi din vas!

          Am patit-o de atatea ori cannd fierbeam pastele sa imi pierd rabdarea si sa plec din bucatarie si cand revin BUUUM un sfert din apa care colocoteste curge din oala!!! Am amestecat repede cu lingura de lemn, apa s-a linistit si nu stiu cum de, dar am lasat lingura de lemn deasupra vasului si am observat ca apa nu mai iese din oala! WWOW ce descoperire!! A doua zi, vad pe net ca deja se stie trucul magiic deee caand lumea haha:)). 
         Tot ceea ce trebuie sa faceti pentru a opri apa care colocoteste sa iasa din oala este sa lasati o lingura de lemn deasupra oalei, ca in poza de mai sus, iar apa va sta la locul ei!


2. Cuburi de gheata cu bucati de lamaie

          Intotdeauna m-am intrebat cum de se vad asa bine fructele in cuburi de gheata din pozele de pe net. Eiii, acuma stiu!! In loc de apa simpla, puneti in formele pentru gheata apa fiarta si racita si bucati de fructe, de orice culoare! Rezultatul va fi unul de exceptie!!


3. Cum sa obti un unt mai moale

           Poate ca va intrebati de ce sa nu bagam direct unul la cuptor? Ohhh daca am face asta atunci am avea apa, nu unt! Stiuu ca vi s-a mai intamplat sa uitati sa scoateti untul din frigider inainte de a face creme (untul pentru prepararea cremelor trebuie sa fie intotdeauna moale inainte de mixare), EU IN 80% DIN SITUATII UIT, asa ca astazi va prezint o modalitate rapida de a obtine un unt mai moale. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa turnati intr-un pahar apa fierbinte taare si lasati cateva secunde apa in pahar apoi o scoateti. Acoperiti untul cu paharul cald si lasati asa pentru 3-5 minute pana cand untul s-a inmuiat! Muult mai bine decat sa asteptati pana cand se inmoaie singur la temperatura camerei, nu?

4. Mai mult suc dintr-o lamaie

          Noi beeem muulta limonada pe caldura aceasta si se intampla ca de multe ori sa nu fiu acasa si sa nu am un storcator pentru fructe. Asa ca, ca sa obtineti mai mult suc dintr-o lamaie tot ceea ce trebuie sa faceti este sa bagati lamaia la microunde cateva secunde, apoi sa o lasati sa se raceasca putin. Rulati lamaia cu palma, apasand usor. Taiati lamaia in 2 si ne bucurati-va de mai mult suc!! YUUMY


5. Hartie A4 in loc de hartie de copt

          Da,da, mi s-a intamplat de mii de ori sa imi dau seama ca nu am hartie de copt chiar inainte de baga blatul la cuptor. Asa ca, ori tapetez tava cu ulei si faina ori pun in loc de hartie de copt o coala A4 unsa cu ulei. Huh, acum am scapat de inca un drum pana la magazin!


6. Gata cu laptele dat in foc!

          Eu zic ca deja a dat destul laptele in foc si ca ar fi cazul sa luam masuri haha:)) M-am saturat de sters aragazul si de stat cu ochii pe lapte!! Acum ma simt muult mai bine si linistita cand inainte de a pune laptele la fiert, ung partea superioara a peretilor oalei cu putin unt. Laptele se umfla, dar va ramanea in oala, acolo unde ii este locul!

9 comentarii:

  1. Otilia F.10:54 p.m.

    Ohhaa ce tare!! M-ai salvat de atata stres😀 Iti doresc toate cele bune frumoaso!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha:)) Ma bucur sa aud asta! pupici

      Ștergere
  2. Ce tare esti.Si eu am patit de muulte ori sa zic wuw ce descoperire am facut si defapt toata lumea stia cand le spuneam😂

    Multumim pt ca ne-ai impartasit aceasta postare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaai siu ce simti haha:)) Cu cel mai mare drag! pupici

      Ștergere
  3. Nici eu nu le prea am cu bucataritul dar incerc cateva din retetele tale de ceva timp si mi'au iesit :x:x hugs

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu le prea am cu bucataritul dar incerc cateva din retetele tale de ceva timp si mi'au iesit :x:x hugs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur! Bravo!! Mult succes in continuare, Sara! pupici

      Ștergere
  5. Minunat articolul, imi place. Si mi-a placut ce ne-ai spus despre unt...ca si eu patesc de multe ori treaba aceasta .
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Sidy draga! Sper ca te-ai facut mai bine!! pupici

      Ștergere

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts